Subject: RE: Droonide lennukeeluala_Tartu Laululava
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Siim Arusaar'" <[email-masked]>
Cc: Mait Rõõmus <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 09:30:01 +0300

Tere!

Taotluse alusel on kehtestatud piiranguala Stingi kontsertide jaoks ja välja 
antud järgmine NOTAM:

A1082/24
(A1082/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5823N02642E001 A)EETU 
B)2406060600 C)2406102200 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2428 ESTABLISHED WI 
250M RADIUS CENTRED ON 582318N 0264211E DUE TO STING CONCERT. PERMISSION FOR 
OPERATING UNMANNED AIRCRAFT IN THE AREA SHALL BE OBTAINED FM EVENT ORGANIZER 
BY TEL +372 5357 2444. F)SFC G)400FT AGL)

Brian Adams jaoks piiranguala kehtestatakse juuni kuus.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Siim Arusaar <[email-masked]>
Sent: Monday, May 6, 2024 2:44 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Droonide lennukeeluala_Tartu Laululava

Tere

Live Nation korraldab sel suvel kaks väliüritust Tartu Laululaval.

Sting: 10.juuni 2024 (lennukeeluperiood 6.juuni - 11. juuni)

Brian Adams: 7. juuli 2024 (lennukeeluperiood 4.juuli - 10. juuli)

On võimalik, et taotleme korraldaja droonile lennuluba sel perioodil, aga 
see pole 100% kindel veel.

Aadress: Laulupeo pst 25, 51007 Tartu

Manusesse on lisatud pilt, kus me ei soovi, et droonid lendaksid ja filmiks 
ehk majast 250m raadiuses.

Kind Regards,

Siim Arusaar
Production Manager | Estonia
Mobile: (+372) 5357 2444
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Staapli 4-33, 10415 Tallinn, Estonia
 <https://www.livenation.ee> www.livenation.ee